miércoles, 27 de febrero de 2008

Blogs més deplorables que aquest (1)


Perdoneu que no fera el post de Sweeney Todd, però no vaig poder anar al cine. I el cas és que HARRY POTTER MATA VOLDEMORT!!! AIXÒ ERA EL QUE VOLÍEU NO? QUE VOS FASTIDIARA EL FINAL? el post d'avui està molt currat no us n'aneu





INAUDIT






Açò és una crítica d'un blog patètic, fa pena. Per favor. El blog aquest es divideix e quatre seccions, el blog, coses frikis (dic jo) que són les imatges que he comentat i deixat baix, un arbre genealògic i el llibre de visites. Vos avise que aquest blog vos pot cremar les retines. Horrible!!! No pense ni ficar-vos un link.







YoO.. soy baja, con el pelo rubio y los ojos verdes. Soy delgada (quizA UN POco demasiado






I després d'aquesta deplorable frase, diu en una espècie d'enquesta: Es que quieres decirme algo? Per cert la image de baix acompanya la frase, deplorabñe...












Sergio: pelo castaño ojos castaños, pero guapo. COn gafas Els què tenim el pel castany no som guapos o què? No entenc perquè diu: pero guapo. Buuuuuuffff...




DEPLORABLE PART DEL DEPLORABLE POST



La seua vida (tot el tros què estiga entre barres es copiat del blog)







/Es muy tarde y mamá me hace cerrar el ordenata, no se si podre mantener la promesa de escribir todos los días, pues saque un 6 a Castellano y mamá me ha prohibido tanto ordenador y tendré que estudiar. Y tardo mucho en escribir! Bueno, no me siento con Víctor, Víctor se sienta con Mariona, la más popular de la clase, seguro que Víctor ya esta enamorado de ellla y Mariona no tardará a decirle que si para salir. Pero adiminad con quien me siento con Ger, me ha dicho que le puedo decir así, y así solo le dicen las muy muy populares, como Mariona. Ger! En el fondo estoy empezando a pensar que le gusto, pero no me quiero llebar una decepción luego... Gerr! Me siento con un popular que me habla como si fuera como él! No me insulta ni nada, me habla amablemente y saca tema!
Hoy me pase´toda la clase mirando a Víctor y luego me ha venido, con Mariona, y me ha dicho " Y tu que mirabas boba!", respondí "No te miraba a tí" secamente, pero seguro que me he puesto roja! Pero.. almenos escuche su voz.. pero creo que me odia, seguro que Mariona le ha dicho, esta chica es una pringada se llama así pero no hace falta que recuerdes su nombre, además es super fea.. y Víctor le habrá dicho que sí.
Gerardo es amigo de Víctor, van siempre juntos, y Gerardo es y sera amigo mío, a ver si puedo conseguir algo/

Faig notar la gran quantitat de faltes d'ortografia (més o menys les mateixes que aquest blog...), i també el desordre de les oracions. Per exemple:"...y luego me ha venido, con Mariona". Vegem, me ha venido... no seria ha venido? Perquè què té ha venido la regla? També podem comentar la coma que ha possat que no va enlloc. Un altre exemple:"Pero adiminad con quien me sient con Ger" Ara si que podries haver ficat la coma. Per cert, creus que podem adiminar la teua vida?

I quan diu:"Me siento con un popular que me habla como si fuera como él!"

Com que como si fuera como él! Escolta que els populars no són superiors a tu, tots sou persones, o això diuen...

Fins després.

No hay comentarios: